說出來了
坦白了
就算不被接受
我也覺得幸福



That's right.


Once I start worrying about what other people think of me,
I stop being myself.


This is what i want to say.
Those feeling what music gave me and lyrice,
is only b'cos you.



一旦我開始擔心別人是怎麼看待我的,
我就開始不再是自己了。



於是
我選擇坦白了
我只想忠於自己



我選擇坦白了
而心底偷偷藏起的那一份
是屬於我自己
因為你


而幸福的幸福。




arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Milly ♥ 米粒 的頭像
    Milly ♥ 米粒

    White ♥ Milly~with Le Tou

    Milly ♥ 米粒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()